Стартира третото издание на кампанията, посветена изцяло на децата, които обичат да четат и мечтаят да пишат: "Национална седмица на детската книга". Инициативата ще се проведе от 1 до 7 юни в нов актуален формат - онлайн в платформата URBO, а участие ще вземат едни от най-големите имена в българската литература, музиканти, артисти, художници и най-популярните лица от ефира на bTV. Кампанията се организира от сдружение с нестопанска цел "Книги за деца" и в партньорство с издателство "Просвета" и URBO.

Стартира третото издание на кампанията, посветена изцяло на децата, които обичат да четат и мечтаят да пишат: „Национална седмица на детската книга“.
Стартира третото издание на кампанията, посветена изцяло на децата, които обичат да четат и мечтаят да пишат: „Национална седмица на детската книга“. Инициативата ще се проведе от 1 до 7 юни в нов актуален формат – онлайн в платформата URBO, а участие ще вземат едни от най-големите имена в българската литература, музиканти, артисти, художници и най-популярните лица от ефира на bTV. Кампанията се организира от сдружение с нестопанска цел „Книги за деца“ и в партньорство с издателство „Просвета“ и URBO.
Стартира третото издание на кампанията, посветена изцяло на децата, които обичат да четат и мечтаят да пишат: „Национална седмица на детската книга“.
Награда за „Социално-отговорна кампания на годината“ получиха сдружение „Книги за деца“ и „H2H Communications“ за инициативата „Национална седмица на детската книга“ на петите годишни награди на b2b Media. Престижното отличие беше връчено на официална церемония, която се състоя на 10 юли 2019 г. във Френския институт, София.
Национална седмица на детската книга